Trin 1 - Ansøgningen udfyldes
Klik på RMA menuen i den øverste blå bjælke.
Indtast fakturanummer og vælg den vare på listen, som er defekt.
Fejlen angives i notesfeltet og ansøgningen indsendes.
Herefter modtages en standard-email, der bekræfter, at MMD har modtaget RMA ansøgningen.
Alle RMA ansøgninger besvares i indenfor 2-3 dage.
Trin 2 - Varen sendes til MMD
Kunden modtager et RMA nummer pr. email.
RMA nummeret gælder i 14 dage.
RMA nummeret påsættes forsendelsen synligt og varen sendes til MMD.
Fragten betales af kunden.
Trin 3 - Varen krediteres
Såfremt varen ved kontrol bekræftes defekt, krediteres varen til fakturapris eller dagspris.
Dette sker typisk indenfor 2-3 arbejdsdage fra modtagelse af varen hos MMD.
Erstatning af defekte varer
Der sker kun kreditering af defekte varer - ingen ombytning.
Ønskes en ny vare lægges en ny ordre.
Hvad betyder forkortelsen RMA?
RMA er et begreb fra hardwarebranchen. Det står for "return material authorization", det vil sige en "retur vare aftale".
RMA nummeret bruges til at identificere den aftale, der er indgået angående den defekte vare.
MM Print Supplies og returlabel
Ved defekte lasertoner tilbyder MM Print Supplies en returlabel.
Dette kan skaffes ved at gøre følgende:
-
Opret en RMA på vores hjemmeside.
-
Når du modtager mailen med bekræftelse på at RMA er godkendt, skal du videre sende denne mail til [email protected] og bede om en returlabel.
-
Derefter modtages en returlabel pr. email.
-
Print selv returlabel og påsæt forsendelsen.
NB: Der gives ikke returlabel til defekte blækpatroner.